3 Eylül 2011 Cumartesi

Yu-gi-oh ZeXal 18. Bölüm Türkçe Altyazı

Uzun süre sonra yeni güncellememizde hepinize merhabalar :) Öncelikle daha önce İngilizce altyazılı izlemiş kişiler için söyleyeyim, çevirilerinde birkaç hata vardı, gerek canavar bilgilerinde gerek de terim çevirilerinde olsun, bu hataları Türkçe altyazıda araştırıp giderdim. Bunun dışında, blogumuz yep yeni oldu, anketler eklendi (oylarsanız seviniriz :) ) , çeviri çubuğu yana kaydı vb. Şimdi 1999 filmini 1. plana aldım, o bittikten sonra 19. bölüme başlayacağım. Bunun yanında, 9-10 türkçe kart ismi wikia'ya eklenmiştir (Birkaç tanesini wikiada bulamadım :) ).

İyi Seyirler.

---------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Altyazı Şifresi:
kermfan.blogspot.com

7 yorum:

  1. işine karışmak gibi olmasın ama rar pass koyman iyi olmuş daha önceden de söylucektim keşke koysaydın die ama işine karısmayayım dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Fikirlerinizi istediğiniz gibi belirtmekten çekinmeyin :) Ben de epeydir düşünüyordum şifre koyup koymamayı en sonunda koymaya karar verdim görüldüğü gibi :)

    YanıtlaSil
  3. şimdi bölümü izledimde sanırım bi yanlışlık olmus yani inş ben yanlış anlamısımdır :) 7:35 de xyz bitkisini 0 saldırı güçlü bi monster olarak gökyüzü şamanıyla yükledi numara kartını çağırdı jin :) yani kısacası ya gökyüzü şamanı seviye 8 ya da xyz bitkisiyle çaqırılan monster seviye 7 olucaktı :)

    YanıtlaSil
  4. İşte ana mesajımda belirttiğim sorunlardan biri tam da oydu :) Gökkuşağı şamanı da seviye 7 olacak, normalde ingilizce altyazı seviye 7 olması gereken kısımları 8 diye almış, hatırladıklarımı düzelttim fakat görünüşe göre bu gözümden kaçmış :) Hemen düzeltip yüklüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Düzeltildi :) Uyarı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ben malesfki altyazıyı o şekilde gömmustum hatta upload bitti sayılır %90 a geldi bir hata o ve bi yerde de 'sandın' kelimesi yerine 'sansın' yazmıssın bu kadarı pek sorun olmaz izleyenler için heralde :)

    YanıtlaSil
  7. not olarak belirtiriz olur biter :)

    YanıtlaSil