29 Eylül 2011 Perşembe

Pes 2012 Tanıtım [Ana Menü+En İyi Oyuncu Maç+Master League]

Kendi çekimlerim ile Pes 2012... Açıkçası oyunu hiç beğenmedim, resmen Pes 6'ya çevirmişler oyunu, biraz daha kaliteli grafikleri var o kadar. Adamların hepsi birer Ronaldo, ayağında top olan oyuncudan topu çalmak çok zor, kaleciler mal (bunun için bir güncelleme çıkmış fakat oyununuzun orijinal olması gerek), bir sürü abidik-gubidik fonksiyon eklenmiş (bire-bir savunma, 2 oyuncu birden kontrol etme vb.) pres tuşu artık hiçbir işe yaramıyor neredeyse, bastığın an adamı yere yıkıp faul düdüğünü öttürüyor. En iyi oyuncunun çektiği her serbest vuruş gol oluyor (videoların birinde orta sahadan yediğim vuruş mevcut), ve daha fazla saçmalık... 

Genel Tanıtım


Orta-sahadan  Serbest Vuruş

4 yorum:

  1. Yarın sizdeyim hacı. Kaç çift lahmacun alim?

    YanıtlaSil
  2. Vay be yugioh sitesind efutbol ha :)

    YanıtlaSil
  3. İlle yu-gi-oh diye bir şey yok, her şeyden bahsedebiliriz. Sitenin ortak noktası yu-gi-oh diye bu temali bir tasarım yaptım sadece :)

    YanıtlaSil
  4. Tmm zaten bende sadece bu aralar site sessiz sessizliği bozmak için söyledim :)

    YanıtlaSil