18 Eylül 2011 Pazar

Duelingnetwork Nickleriniz


Evet, arkadaşlar bu başlığı duelingnetworktaki nicklerimizi belirterek birbirimizi arkadaş olarak ekleyebilmemiz ve daha rahat düello yapabilmemiz için açtım başlığı büyütebilirsek Türk oyuncu bulmak da böylelikle bir sorun olmaktan çıkar, eğer siz yorum olarak nickinizi belirtirseniz ben hemen buraya, ana mesaja bu sitedeki nickiniz ile beraber eklerim. Lütfen herkes olabildiğince yorum olarak nickini atsın, ekleyip kaçmayalım :)

Adminler olarak Burak ve benim nickimi belirterek başlıyorum :)

Blog Nicki - Dueling Network Nicki
Kermbey - kermbey
Burak - Burock1
kerems - kerems
batuhan - electrobolt
Sasuke - Sasuke23
berkecan - berkecanakin
hüseyin - fenna3734
xxBuGrAxx - bugratus01
Ejiko - dn_ejiko
erdoganx - erdoganx
koray tuna - zxcvbn87
Kayra - WaROfKnight
Bytarget - Tuturgut61

Ayrıca yan tarafa da "Dueling Network Nickleriniz" isimli bir tuş ekledim, oraya basarak direk buraya yönlenebilirsiniz.

44 yorum:

  1. Benim dueling network nickim kerems.

    YanıtlaSil
  2. off yarin okul var herkese ii zamanlar....

    YanıtlaSil
  3. vov hemen eklenmisşim acaba kim açık kermbeymi burakmı ben diyorum ki kermbey :) bu aarda eskiden yazı yazdıktan sonra gönderebilmek için doğrulama istiyordu eğer siz düzelttiyseniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Evet ben ekledim :) Doğrulamayı da ben kaldırdım, biz admin olduğumuz için bizden onay istemiyordu bu nedenle dikkatimizi çekmiyordu ama geçen ayarları kurcalarken gördüm ve kaldırdım :)

    YanıtlaSil
  5. Anladım tekrar teşekkürler o zaman her seferinde doğrulama yazmak biraz gıcık ediyordu :)

    YanıtlaSil
  6. vav 158 win 111 lose fena değil sasuke benim gibisin :)

    YanıtlaSil
  7. :) teşekkürler burak sende süpersin

    YanıtlaSil
  8. benimki berkecanakin :) rank kötü ama yeni dueling network oynar gibiyim 1 ay oldu

    YanıtlaSil
  9. Ekledim :) Ben de ilk başladığım da mağlubiyetim çok fazla idi :) Zamanla kapanır.

    YanıtlaSil
  10. şu işe bak 3e 34 gidiom ama çoğu adam beni deli edio oynamıolar felan çıkıom bende

    YanıtlaSil
  11. Vav berkecan
    7 win 38 lose ama olsun kendini geliştirdikçe aradaki fark kapanacaktır. Biz sana yardım edelim istersen kullandığın destenin deck list' ini atarsan yardımcı olabiliriz.

    YanıtlaSil
  12. birkaç arkadaşımın nickide şunlar : reflexeffect , mami38 , ceunalts61 , qnc123 , jaden55 , humanrock864 , etter , ege0230200 , alicem , frkan2000 . bunlar ama siteye üye değiller.

    YanıtlaSil
  13. Bu arada kerems de iyiymiş 76 win 2 lose aslında ben bu oyunu hiç bilmiyordum sürekli hep kazanıp quite basıp hala kazanan olduğumu sanırdım ordan geldi şu 112 lose

    YanıtlaSil
  14. ya ben des koala kartı ile rakibe zarar vermeye çalışıorum bu iş için desteden canavar kartı alan bi kart lazım öle bir kart varmı ?

    YanıtlaSil
  15. Daha detaylı anlatırsan yardımcı oluruz :)

    YanıtlaSil
  16. ya des koalanın bir özelliği var elindeki her kart için 400 puan kaybettirior ben bunu sürekli yaparak duelloyu kazanmaya çalışıorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  17. ÇEVİRME: Rakibinizin elindeki her kart için rakibinizin can puanlarına 400 puan hasar verin.Bu kastettiiğin kart onu çagırmak içinde en iyi kart bence super-nimble mega hamster olur.

    YanıtlaSil
  18. hmm denicem bide rakibe kart çektiriyim daha çok puan kaybetsin nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. ya bide facen varsa öle konuşalım böle zor oluo ekle beni link http://www.facebook.com/Berke.RKO.71 isteyen eklesin :D

    YanıtlaSil
  20. deckim :) 3 des koala 2 sea koala 2 tree otter 3 des kangaroo 3 gemini elf 1 d.d. assailant 1 d.d. warrior 1 kuriboh 1 winged kuriboh 3 morphing jar2 1 morphing jar 3 super nimble monster 3 book of taiyou 2 lightining vortex 1 monster reborn 2 magical stone excvilation 1 monster reincarnation 1 kuriboh flute 1 book of moon 3 double summon 1 double attack 1 mirror force (yazcak bişi kalmadı :D )

    YanıtlaSil
  21. http://www.facebook.com/OguzhanAktasProfil benimki bu sen ekle ben birini eklmeye çalıştım ama sonra arkadaşlık isteği göndermem yedi günlüğüne engellendi.

    YanıtlaSil
  22. İstek geldi ama çevrımdışı oldun :)

    YanıtlaSil
  23. Pardon seni başkasyıla karıştırdım seni.

    YanıtlaSil
  24. pardon bilgisayarda deildim görmemişim seni

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Ben bi türlü çözemedim benim sıramda o oynuyo onun sırasında ben çoğu kartın özelliğini bilmiyorum joey in yamalarıyla geçiniyorum bu joey gibi oyun varmı .

    YanıtlaSil
  27. Var mesela tag force ama onun için psp veya psp emulatoru lazım onun dışında nds emulatoru oyunları var onuda oynayabilirsin.

    YanıtlaSil
  28. benm adım bugratus01 bn Buğra

    YanıtlaSil
  29. benimde nickim :
    dn_ejiko

    YanıtlaSil
  30. WaROfKnight eklersen sevinirim :)

    YanıtlaSil