20 Eylül 2011 Salı

Okulun 2.günü part 1

Aslında benim saat 06:50 de kalkmam gerekirken 4:30 ayaklandım. Uyumaya çalıştım filan saat 5:30 oldu, uyuyamadım kalktım. Üstümü giyiniğim şuan ama giyinirken ter bastı, gömleğin 3 düğmesini filan açtım :). Annemin kalkmasını bekliyorum kahvaltı için. Bir de bugün okula gitmeye arkadaşım beni alıcak. Okula giden otobüs bizim evin önündeki duraktan geçiyormuş. Beraber gideceğiz işte. Sabah ki maceram bu kadar, bakalım okuldan sonra neler olacak...

Not: Arkadaşlar sizde başınızdan geçenleri buraya yazabilirsiniz. Burası anime sitesi olduğu kadar arkadaşlık sitesidir de.

4 yorum:

  1. Okulun 2.günü part 2:

    Şimdi okuldan geldim, yürüyerek geldik arkadaşlarla yorgunluktan ölüyorum, hemen dolabı açtım ve buz gibi suyu içtim, beynimin donduğunu hissettim. Bugün pek bir aksiyon olmadı, sadece bir amca arabası ile bize pazar nerede diye sordu bizde aşağılarda bir yerde dedik meğer pazar yukarıdaymış :). Yine bu günde ders işlemedik ne güzel :). Kitaplarda dağıtılmadı :). 2-3 saat uyumayı düşünüyorum... :)

    YanıtlaSil
  2. Ders işledik, çok korkunçtu :)

    YanıtlaSil
  3. öğretmenler defter kitap istior hep bize girior :D

    YanıtlaSil
  4. Bizde ders işledik burak ın yaşadığı maceralara benzer maceralardı benimdi. Ama okulun sadece ilk iki saati guzeldi çünkü yeni öğretmen pamuk prneses gibi(HEmde ingilizce öğretmeni :) ) işte bu kadar ... :)

    YanıtlaSil