7 Eylül 2011 Çarşamba

Gravekeeper Vs Banisher Deck

7 yorum:

  1. Yazdım deck listi istyeen olursa başka deck listlerde paylaşılacak.

    YanıtlaSil
  2. Ben her destenin deck listini isterim valla :)

    YanıtlaSil
  3. Ama burda neden pot of dualitiy i oynadıktan sonra bidaha eline alıyorsun ?

    YanıtlaSil
  4. Normalde destenin en üstünde üç kartı gösterip birini alması gerek fakat oyunun öyle istediğin kadar gösterme gibi bir fonksiyonu olmadığı için onun yerine rakibinin de görebilmesi için mezarlığa atıyor daha sonra pot of duality efekti gereceğince birini eline alıyor.

    YanıtlaSil
  5. Onu kastetmemiştim aslında hani başlarda pot of dualitiyi oynuyor iki kartı mezara atıyor direk isteğini bulduğu için üçüncüsünü atma gereği duymuyor onu anladım ama sonra mezardaki o 1 kartı desteye koyduktan sonra oynadığı ve effini kullandığı pot of dualityi tekrar eline alıyor

    YanıtlaSil
  6. Ha dakika 28. saniyedekini söylüyorsan thunder king rai-oh effi pot of duality engelliyordu rakipte no yazdı zaten bende geri koydum desteye bu dakar :)

    YanıtlaSil