17 Eylül 2011 Cumartesi

Kabus Başlıyor

Merhaba arkadaşlar. Yine bu gecede sabahladığım için saat şuan 7 :) 8 de yatmayı düşünüyorum :)
Belki daha bilgisayara giremem. Bu yüzden de okul öncesi size bir konuşma hazırlamak istedim.
Tabiki okul olduğu için paylaşımlar aktarmalı olarak devam etsede yine devam edecektir. Benim için bir kısım hızlı geçebilir okulun, çünkü lise 1 başlıyorum alışma süreci hızlı geçebilir. Yeni öğretmenler yeni dersler yeni okul filan felan. Paylaşımlarımıza da 1 yorumu çok görmeyiniz Kermfan Admini Burak. Saygılar...
Görüşmek üzere birazdan 2 video ekleyeceğim ondan sonra da yatarım ßye...

2 yorum:

  1. Evet arkadaşlar okullar açılıyor ve benim çeviri düzenim de bu şekilde aksamış oluyor, 19. bölüm için yarın yetiştirmeye çalışırım, olmadı haftaya gelir. Uykulu uykulu hiçbir şey çeviremiyorum :) Diğer bölümler için de aynısı geçerli, 1 hafta arayla yeni bölüm eklerim artık.

    YanıtlaSil
  2. himm buyuk ihtimalle hafta sonlari eklersin ama napalim canın sağolsun okul iste gitme desen gitmek zorundasın

    YanıtlaSil