11 Eylül 2011 Pazar

Tg Agent Vs Agent

Ben Tg Agent kullanıyorum Rakip Agent

12 yorum:

  1. güzele benziyor deck listesini verecekmisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. Bilmem ki versem mi vermesem mi. Sen bir deste kullanıyo musun. Yani iyi bir oyuncu musun?

    YanıtlaSil
  3. evet bir deste kullanıyorum adı da tengu-plant süperim diyemem ama kolay kolay yenilmem :)

    YanıtlaSil
  4. burak bana dueling network öğretirmisin adım electro bolt

    YanıtlaSil
  5. Tamam. Sitemize üye olmamışsın ama :). üye olabilirsem öğretibilirim :)

    Bir deste kullanıyor musun yoksa baştan mı öğreteyim ? Duello fln yapmayı biliyor musun ?

    Duelingnetwork tan ekle beni burock1
    Sitemize üye olmayı unutma :)

    YanıtlaSil
  6. tamam ne zaman açık olursun adım electrobolt

    YanıtlaSil
  7. http://www.youtube.com/watch?v=iOeP2CqJNRs

    bi duello çalılmama ama pek bilmiyom
    oyunu

    YanıtlaSil
  8. AS sende de advanced system care var. Masa üstü resmin aynı Kerim gibi çok benziyo :). Arkadaş ekledim dn den

    YanıtlaSil
  9. Ben o arkaplanı değiştireli çok oluyor ama :)

    YanıtlaSil
  10. burak facebook adresin varsa verirmisin???

    YanıtlaSil