31 Ekim 2011 Pazartesi

Yu-gi-oh! ZeXal 21. Bölüm Türkçe Altyazılı (Fansub)

 

 

 Gecikme için kusura bakmayın, normalde çeviri 2-3 gün önce bitmesine rağmen ancak bugüne yetiştirebildim. Bu arada, en az 2 hafta yeni bölüm beklemeyin, 1 aydır yeni Tsubasa bölümünü bekletiyorum, onu çevirmem gerek, sınavlar başladığı için hafta içi çeviri yapamıyorum zaten.

Video Bilgileri:
  • Video Boyutu: 300 Mb
  • Video Formatı: x264-HD Mp4
  • Ses Formatı: Nero AAC Multi-channel 128 kbps
  • Video Çözünürlüğü: 1280x720
  • Dublaj: Japonca
  • Altyazı: Türkçe



 
______________________________________________

Şifre: kermfan.blogspot.com

6 yorum:

  1. Bencede eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Birde videonun başındaki ne ?

    YanıtlaSil
  3. Şu sıralar küçük bir yu-gi-oh turnuvası düzenlemeyi düşünüyordum ve bu turnuvayı bu bölümden duyurma kararı aldım, dün bununla ilgili bir başlık açacaktım ama burada bir elektrik kesintisi oldu. Bugün 16.00 gibi detaylı bir başlık açacağım, beklemede kalın.

    YanıtlaSil
  4. 22. bölüm ön izlemesini sağ tarafa ekledim.

    YanıtlaSil