1 Kasım 2011 Salı

1. Fans Düello Turnuvası (F.D.T)


Evet arkadaşlar, Yu-gi-oh! ZeXal 21. bölümde bir turnuva yapacağımı belirtmiştim, o turnuvanın duyurusunu buradan da yapıyorum artık.

İlk öncelike belirtmek isterim ki ödül öyle aman aman büyük, maddi bir şey değil. Katılım sayısının fazla olacağını düşünmüyorum yani biz-bize olacağımız bir turnuva olacak. Ödül ise buna çok uygun;

Yukarıya bakarsanız "F.D.T" adlı bir sekme göreceksiniz, yapılan turnuva kayıtlarını, detaylarını ve istatistiklerini orada belirteceğim (Örn: 1.-xXx, 2.-xYx, Katılım: Z vb.), fakat bunun yanında 1.nin ayrı bir ödülü var, 1. olan kişiyi istediği profil resmi (avatar), nicki (ya da gerçek ismi), ve isterse kısa bir söz ile yeni çıkacak Yu-gi-oh! ZeXal bölümlerinin birinde duyuracağım (videonun içinde).

Kayıt için 3 hafta gibi bir süre düşünüyorum, yeterli katılım olmazsa turnuva iptal olur, bu yüzünden lütfen katılımlarınızı eksik etmeyin ^^

Katılırken duelingnetwork nicklerinizi de yazarsanız sevinirim.

Bu arada bir şey daha belirtmek istiyorum; 1. olan kişinin ismini yeni zexal bölümünün VİDEOSU + yeni bir başlık üzerinden açıklayacağım, yani diğer sitelerden başka yollarla izleyen kişiler varsa dahi videodan isminizi görebilecek.

Kurallar:
  • Düellolar Duelingnetwork üzerinden yapılacak.
  • Eşleşmeler kura ile yapılacak.
  • Eşleşen kişiler birbirleri ile match-duel yapacak (2-0, 2-1 gibi)
  • Dark World dışındaki OCG kartlarını kullanabilirsiniz.
  • Şu sıralar sınav dönemi gibi görünüyor, bu nedenle işin çok uzamaması için direk elemeli sistem ile oynanacak.
  • Turnuvada herkes tek bir deste kullanacak.
  • Ayrıca deste listesi olayını kaldırdım, demin baktım "Rematch" tuşu eklenmiş, 2. düellolarınızı o kısımdan yapacaksınız side girdikten sonra.
  • Yasaklı kartlar kullanmak yok. 
  • Üstteki madde ile birlikte düelloların ciddi yapılması (maç ortasında kaçmamak vb.) için düellolar Advanced (Rated) üzerinden yapılacak.
  • Yetişebildiğim maçları kayıt çekip bloga koyacağım.
__________________________________________________

Katılımlar; (Blog Nicki-Duelingnetwork Nicki)
1) Kermbey - kermbey
2) Sasuke - Sasuke23
3) kerems - kerems
4) erdoganx - erdoganx
5) Joseph - SwordOfNinja
6) DustEmre - Staremre
7) Kim - Baybarsaa
8) Burak - burock1
9) ? -  tuturgut61
10) batuhan - electrobolt
11) xxBuGrAxx - bugra19
12) WereWolf23 - ege230200
13) Kayra - WaROfKnight
14) ? - 07580
15) ? -  ricoeren
16) Battle - Manyako / manyako
______________________________________


!Katılımlar Sona Ermiştir!

62 yorum:

  1. Ben katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, ekledim, ayrıca turnuva duelingnetwork turnuvasıdır, turnuva ile ilgili kuralları da ana mesaja ekledim.

    YanıtlaSil
  3. Ekledim. Bu arada bir şey daha belirtmek istiyorum; 1. olan kişinin ismini yeni zexal bölümünün VİDEOSU + yeni bir başlık üzerinden açıklayacağım, yani diğer sitelerden başka yollarla izleyen kişiler varsa dahi videodan isminizi görebilecek. Böyle basit ama güzel bir fırsatı kaçırmayın bence :)

    YanıtlaSil
  4. Bende katılabilir miyim?Profilim Staremre

    YanıtlaSil
  5. bisey sorcam ben arkadaş adlarini versem olur mu hesap lari yokda

    YanıtlaSil
  6. Adım Baybarsaa :) Sonunda iki a var dikkat et :D

    YanıtlaSil
  7. Eşleştikleri kişi ile iletişime geçmeleri zor olur hesapları yoksa.

    YanıtlaSil
  8. sey benim arkadaşin yok katilmak istio
    adi tuturgut61

    YanıtlaSil
  9. Yaz bari ama kesin değil onu da parantez içinde söyleyim :)

    YanıtlaSil
  10. blackwing deste tavsiyesi vercek olan varmi

    YanıtlaSil
  11. Tamam da demin de dedim eğer hesapları yoksa eşleştikleri kişi ile iletişim halinde olmaları zor olur.

    @burak
    Şimdilik yazıyorum, 2-3 hafta sonra kesin bir karar verirsin.

    YanıtlaSil
  12. @erdoganx
    arkadaşına haberleşme konusunda yardım edebileceksen onu da yazalım hâlâ istiyorsa. Ama kesilikle bana kayıt süresi sona erene kadar bir deste listesi gönderebilmeli.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. istersen dueling network kendin sorabilirsin

    YanıtlaSil
  15. Neyse söyle isimleri ve nicklerini, turnuva sırasında gerekli mesajları sen iletirsin. Ayrıca deste listesi olayını kaldırdım, demin baktım "Rematch" tuşu eklenmiş, 2. düellolarınızı o kısımdan yapacaksınız side girdikten sonra. Ama unutmayın Dark World yok.

    YanıtlaSil
  16. kermbey beni yaz blackwing destesiyle gelicem :D

    YanıtlaSil
  17. Seni yazdım zaten 7. sıradasın.

    YanıtlaSil
  18. tuturgut61 deck soledi anti meta gelcekmis

    YanıtlaSil
  19. o anlamda degil kermbey blackwing le gelcegimi yaz anlaminda soledim :))

    YanıtlaSil
  20. Demin de belirttim, deste türünüzü söylemenize gerek yok, sır olarak saklayabilirsiniz. Sadece Dark World yok ve rövanşlar "rematch" kısmından yapılacağı için side deck girmeyi unutmayın.

    YanıtlaSil
  21. kermbey beni koymayı unutmuşun????

    YanıtlaSil
  22. benm adımıda yazarmsnz bugra19

    YanıtlaSil
  23. @batuhan
    Yaz dedin de mi yazmadım be Batuhan'ım :)

    İkinizi de ekledim.

    YanıtlaSil
  24. nese uğurlu rakam 10 dur :D..

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. kermbey kac kisinin katilmasini beklionuz

    YanıtlaSil
  27. Olabildiği kadar. Kişi sayısı değil de daha çok süreye bakıyorum, 1-2 hafta daha bekleyeceğim, o süreye kadar kaç kişi olursa artık.

    YanıtlaSil
  28. Benide ekle misin : ege230200

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Bende katılmak istiyorum ismim yani nickim WaROfKnight .... :)

    YanıtlaSil
  31. Sağol bir de tam olarak ne zaman turnuva .. :)

    YanıtlaSil
  32. 1-2 hafta sonra başlatırım büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
  33. Katılım sayısının tahminen kaç olmasını istiyorsun ?

    YanıtlaSil
  34. Olabildiği kadar. 16 ya da 18'de başlatırım büyük ihtimalle.

    14. kişi de eklendi.

    YanıtlaSil
  35. demekki 2-4 kişi kaldı

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bu arada benim ricoeren profilli bir arkadaşım var.Onu bayramda baya göremiyorum.Düşüncekti de istersen yaz :)

    YanıtlaSil
  38. Şu an da bir kişi fazla ona bakılırsa. 16 tam ama, 16'da başlatabiliriz o zaman. Kesin olmadan yazmayayım şimdi, katılamazsa felan kötü olur.

    YanıtlaSil
  39. Tamam abi ricoeren de geliyormuş

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Ekledim, haydi son bir kişi!

    @DustEmre
    Her tur için en az 1 hafta veririm zaten. Bu süre içinde elbet boş zaman bulursun.

    YanıtlaSil
  42. Hım teşekürler o şekilde yani.(Kendimi çok fazla sıkmışım)

    YanıtlaSil
  43. bende katılıyorum
    DN nick: manyako

    YanıtlaSil
  44. ...ve yazdım! Son kişi de eklendiğine göre, büyük ihtimalle önümüz hafta sonu iken turnuvayı başlatırım.

    YanıtlaSil
  45. Yani bugün yarın turnuva başlıyor.

    YanıtlaSil
  46. Ablam gelmeseydi yaw keşke :S Bağırdı kapattı :S

    YanıtlaSil