15 Ekim 2011 Cumartesi

Yu-gi-oh! ZeXal 20. Bölüm Türkçe Altyazılı Fansub



Beklettiğim için kusura bakmayın, sonunda yetiştirebildim. Online linki daha sonra facebook üzerinden ekleyeceğim.



Video Bilgileri:
  • Video Boyutu: 185 Mb
  • Video Formatı: x264-HD Mp4
  • Ses Formatı: Nero AAC Multi-channel 128 kbps
  • Video Çözünürlüğü: 1280x720
  • Dublaj: Japonca
  • Altyazı: Türkçe

Yu-gi-oh ZeXal 20. Bölüm İndirmek İçin Tıklayın.
Yu-gi-oh ZeXal 20. Bölüm Online; Part 1 - Part 2
Şifre: kermfan.blogspot.com

13 yorum:

  1. Şimdi indirdim izlerim az sonra.

    YanıtlaSil
  2. İzle, izle. Bu bölüm güzeldi.

    Bu arada, diğer projem olan Captain Tsubasa'nın yeni bölümü çıkmış, bu nedenle 21. bölüm çevirisine 2 hafta sonra başlayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Kurulumlu Mancınıkkkk

    YanıtlaSil
  4. Blogger Resimlen cevap yazmayı desteklemiyor ya I am in Despair.

    http://i270.photobucket.com/albums/jj96/kuuki_tenshi/tumblr_lqo6cgknhD1qhzw5k.gif
    ^Bu gif i bu resim için saklıyordum XD

    Sank you~

    YanıtlaSil
  5. ^Resim değil bölüm argh.-_-

    YanıtlaSil
  6. Ana mesaja ekleyip bilgisayara kaydettim ^^

    YanıtlaSil
  7. Kurulumlu mancınık ne :)

    YanıtlaSil
  8. Bu bölümde geçen bir kart ismi :)

    YanıtlaSil
  9. Mancınık
    MANCINIK. Eskiden kullanılan bir savaş aracı olan mancınık günümüzde genellikle bir oyuncak olarak düşünülen, ama tehlikeli bir silah da olabilen sapan ile aynı ilkeye, gerilme kuvvetine dayalı olarak çalışır. Basit bir sapan, çatallı bir sopanın çatal uçları arasına esnek bir lastik bağlanarak yapılır. Arasına koyulan bir taşla birlikte gerilen lastik, ser­best bırakılınca boşalır ve taşı büyük bir hızla ileri fırlatır. Sapanla oynarken insan ya da hayvanların hedef alınması ciddi yaralanmala­ra ve hatta ölüme yol açabilir.
    http://img110.imageshack.us/img110/6589/replicacatapultbl4.jpg

    YanıtlaSil
  10. İndirdim.Göz gezdirdim 6 dk ve ilk defa bu kadar kaliteli bu kadar hızlı birşey izliyorum ve izleyeceğim dedim.Eline sağlık Kermbey

    YanıtlaSil
  11. Beni msn ekler misin kermbey Ben Emre CANYURT facebook a internet girmiyor da

    YanıtlaSil
  12. Eklerim de beni açık bulamazsın msn'de. Kullanmıyorum ben pek, konuşmak istediğin bir konu varsa, buradan bahsedebilirsin.

    YanıtlaSil