13 Ekim 2011 Perşembe

Fansub İçin Yenilikler

Öncelikle 20. bölümü geciktirdiğim için kusura bakmayın, okul felan derken yetiştiremedim, hafta sonuna kadar yeni bölümü yetiştirmeye çalışacağım. Şimdi gelelim konumuza, 20. bölüm'den itibaren fansublara birkaç yeni özellik katmaya çalıştım, bunlar;

1) Yeni Logo
Resimde gördüğünüz gibi yeni bir logo tasarımında çalıştım, opening sırasında çıkan "Zexal" yazısında artık sitemizin güzel logosu görünecek.

2) Kart Tipine Göre Renkler

Daha önceki bazı altyazılarda bu efekti uyguluyordum fakat daha sonradan kaldırmıştım, şimdi yeniden uygulamaya koymaya karar verdim.
Xyz - Ana renk; Siyah, Dış çeper rengi; Sarı
Efekt Canavarı - Ana renk; Turuncu
Sihir Kartı - Ana renk; Yeşil
Tuzak Kartı - Ana renk; Mor
--------
Normal Canavar: Ana renk; Sarı
Birleşim Canavarı: Ana renk; Mor

3) Saldırıya Göre Renk ve Yazı Tipleri

Bu da uygulamaya karar verdiğim yeni bir şey, canavarların görünümlerine göre saldırılarına renk ve yazı tipi verip efektlendirilecek.

Bunların yanında, sanırım yeni açılış gelmiş, 5-6 bölüm sonra yeni açılışa yeni karaoke yapacağım büyük ihtimalle.

-----------------

Bu özellikler elbette ki yalnızca fansub videolarda bulunacak, sade altyazıda bulunamayacak.

1 yorum: