20 Kasım 2011 Pazar

1. Kermfan Fun Deck Turnuvası


Merhaba arkadaşlar hepinizin bildiği gibi ilk turnuva bitti tuturgut arkadaşımız 1. oldu onu da burdan tebrik ediyorum. Ben de Fun Deck yani Öylesine( Eğlencesine) yaptığınız desteleriniz ile bu turnuvaya katılacaksınız. Başvurularınızı bu başlık altından yapabilirsiniz. eklerim sizi.

Kayıt için 2-3 hafta gibi bir süre düşünüyorum, yeterli katılım olmazsa turnuva iptal olur, bu yüzünden lütfen katılımlarınızı eksik etmeyin ^^

Katılırken duelingnetwork nicklerinizi de yazarsanız sevinirim.

Kurallar:
  • Düellolar Duelingnetwork üzerinden yapılacak. 
  • Eşleşmeler kura ile yapılacak. 
  • Eşleşen kişiler birbirleri ile match-duel yapacak (2-0, 2-1 gibi) 
  • Exodia destesi fln alabilirsiniz. Sonuçta Fun(Eğlence) Turnuvası 
  • Şu sıralar sınav dönemi gibi görünüyor, bu nedenle işin çok uzamaması için direk elemeli sistem ile oynanacak. 
  • Turnuvada herkes tek bir deste kullanacak. 
  • Turnuva Fun Deck turnuvası olduğu için Deck list atmanız gerekiyor. Deste listenizi göndermek için https://www.facebook.com/Burak.195 beni facebook' tan ekleyin. 
  • Yasaklı kartlar kullanmak yok. 
  • Üstteki madde ile birlikte düelloların ciddi yapılması (maç ortasında kaçmamak vb.) için düellolar Advanced (Rated) üzerinden yapılacak. 
  • Yetişebildiğim maçları kayıt çekip bloga koyacağım. 

Katılanlar:
1-) Sasuke23 (Akiza Plant Deck)
3-) TheWolf06
4-) Berkay146352
5-) WaROfKnight ( T.G )
6-) 07580
7-) erdoganx ( Elemental Hero )
9-) gizlihesap ( Elemental Hero )
10-) ege230200
11-) Batuhan
12-) Burock1
13-) reflexeffect

47 yorum:

  1. O zaman ekle beni Sasuke23

    YanıtlaSil
  2. Katılımlarınızı eksik etmeyin.
    @Kerim: Turnuvayı duyurular kısmına ekler misin?

    YanıtlaSil
  3. Not: Kayıt süresi 2 haftadır. 1 haftada deck list ile uğraşırım.

    YanıtlaSil
  4. burak ben seni arkadaş olarak facede ekledim adım baran

    YanıtlaSil
  5. WaROfKnight bide TheWolf06 ve lindorm0247 ve Berkay146352 eklerseniz sevinirim bir türlü google hesabı açamadılar ondan :D

    YanıtlaSil
  6. Bnide Yazın Fun deck e 07580 (Eren)

    YanıtlaSil
  7. İyi 7 kişi oldu. Şunu da ekleyim aynı kişi farklı 2 nickle katılamaz.

    YanıtlaSil
  8. gizlihesap nick ekleyin. herkese başarilar

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar Fun Deck turnuvası olduğu için 1 kişi adını unuttum Gravekeeper demiş 1 i de Dragunity demiş bu desteler bu turnuva için kullanılmaz. Çünkü adı üstünde fun deck turnuvası eğlencesine bir destenizi kullanabilirsiniz. Mesela Exodia olur yada hoşunuza giden ama güçsüz bir deste olur yani bu turnuvada kullanacağınız desteler Güçlü deste olmayacak.

    YanıtlaSil
  10. Benide eklerm misin ege230200

    YanıtlaSil
  11. Hadi beyler son 4 kişi, ya da 5 gün. Çok uzamasın hemen başlar turnuva deck list çıkmasın bir de başımıza, yoksa 1-2 hafta daha uzar son 5 gün ya da 4 kişi ama hangi deste ile katılacağınız söyleyin buradan isimlerinizin yanına ekleyim.

    YanıtlaSil
  12. bnde varım nick:reflexeffect (unrated oynıyalım ya)

    YanıtlaSil
  13. DECK LİST İÇİNDE http://www.facebook.com/KabusRefLexHasancanErcan mesaj atman yeterli...

    YanıtlaSil
  14. Şimdi Sıra geldi hangi desteleri kullanacağınızı yazmaya son 2 kişi gelene kadar turnuvada hangi desteyi kullanacağınızı buradan belirtiniz. Ben de isimlerinizin yanına ekleyim.

    YanıtlaSil
  15. WaROfKnight T.G. Deck. :D

    YanıtlaSil
  16. Kusra bakmayın ban yedimde adamla tartıştık bir adamla screen shot yapmş :S

    YanıtlaSil
  17. Hadi beyler son 2 kişi davet etmeye çalışın sizde!

    YanıtlaSil
  18. Bu arada Batuhan Bozkurt yani TheWolf06 Evol Deck ile katılacak lindorm0247 çktı :D

    YanıtlaSil
  19. Kayıt süresine son 1 gün kaldı 2 kişi katılsın diye beklerken 1 kişi çıktı. Yarın akşam 20:00 a kadar gelen gelsin. Yarın Saat 8' de eşleşmeleri yaparım.

    YanıtlaSil
  20. Haaa ben deckimi söylemedim deckim : Crystal Beast

    YanıtlaSil
  21. Heyy... Benim deck Crystal Beast yazmamışsınız da...

    YanıtlaSil
  22. Sorun değil. Son 4 Saat.

    YanıtlaSil
  23. Eşleşmeleri hazırlıyorum. 10-15 dakikaya yeni bir konu altında yazacağım.

    YanıtlaSil
  24. Bu arada berkay ice barrier destesiyle katlcak Berkay146352

    YanıtlaSil
  25. admin baya bi geç baktığım için turnuvayı kaçırmışım, bir daha ki turnuva ne zaman olacak?

    YanıtlaSil
  26. Bu turnuvanın finalinde yeni turnuva yapmayı planlıyoruz. Sınavlarımız bittikten sonra.

    YanıtlaSil
  27. bide düelloları neyin üstünden yapıcaz onun linkini verebilir misin

    YanıtlaSil
  28. Daha öbür turnuvaya çok var ama duellolar duelingnetwork.com üzerinden yapılıyor.

    YanıtlaSil