5 Aralık 2011 Pazartesi

Yu-gi-oh! ZeXal 26. Bölüm Çeviri Durumu

Yeni sezona geçtiğimizden bir-iki efektlendirme ve ek çeviri yapmam gerektiğini belirtmiştim. Bu nedenlerden dolayı çeviri çubuğunun yeterli olmayacağını düşündüm ve gelişmeleri bu bölüme özel bu başlıktan belirtmeye karar verdim.

ZeXal 26. bölüm altyazısı
-Açılış Karaokesi yapıldı.
-Kapanış Karaokesi yapıldı.
-Açılış ve kapanış çevrildi.
-Asıl bölüm çevrildi.
---------------------------
-Encode edilip uploadlanacak.

Yarın da kapanış karaokesini yapıp çevirilere ufaktan başlarım sanırım.
Beklemede kalın :)

5 yorum:

  1. Bu arada karaoke nedir ? :)

    YanıtlaSil
  2. Şu efektli mefektli japonca şarkı sözleri oluyor opening ve ending sırasında çalan, onlar. İlk sezonda kullanmamıştım bu sezon kullanacağım.

    YanıtlaSil
  3. Kapanış karaokesini de tamamladım, şimdi hemen hemen normal bir bölüm de yapmam gereken kadar şey kaldı.

    YanıtlaSil
  4. Yalnız şunu belirtmek isterim ki yeni açılış ve kapanış çok güzel. Bölümü yayımladığımda izlemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Asıl bölümün çevirisi de bitti, yarın yeni bölümü eklerim büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil