4 Aralık 2011 Pazar

Yu-gi-oh! ZeXal 25. Bölüm (Sezon Finali) Türkçe Altyazılı Fansub

Çabucak bu bölümü de hazırlamayı başardım ve mutlulukla söylüyorum ki bir sezonu tamamlamayı başardım, başardık. Zamanında ben 5D's de çeviriyordum fakat ilk sezonu tamamlayamamıştım bazı nedenlerden dolayı :) Şimdi yeni sezona geçeceğimiz için yeni opening, ending gibi şeyler var. Onları halletmem gerek, bu nedenle yeni bölümün de şu son bölümler gibi hemen gelmesini beklemeyin :)

İyi Seyirler...




Video Bilgileri:

  • Video Boyutu: 252 Mb
  • Video Formatı: x264-HD Mp4
  • Ses Formatı: Nero AAC Multi-channel 128 kbps
  • Video Çözünürlüğü: 1280x720
  • Dublaj: Japonca
  • Altyazı: Türkçe
_________________________________________

Şifre: kermfan.blogspot.com
___________________________________________

5 yorum:

  1. Kermbey bu aralar çok hızlısın gerçi ben çok sevdim bu hızını ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sağol :) Açıkçası hemen şu bölümden de kurtulup diğer sezona geçmek istedim çünkü diğer sezona geçme süreci biraz uzun sürecek.

    YanıtlaSil
  3. Ana mesajda da belirttim ama, yeni opening ve ending çevirmem gerekecek, bu yazılara efekt vermem gerekecek kaldı ki okul haftasına da girdik :) İşte bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  4. Bizim orak sınav haftası muhtemelen bu haftadan sonraki haftada ortak sınav haftası :(

    YanıtlaSil