25 Ağustos 2011 Perşembe

18. Bölüm Altyazısı

Zexal 18. bölümünün çevirisi hakkında çeviri çubuğu dışında birkaç şey daha belirtmek istedim. GX-ST ingilizce fansub grubu henüz 18. bölüm altyazısını çıkarmamış, bu nedenle ben de çeviriye başlayamıyorum. Başka bir grubun altyazısına başlamak da gözüme riskli geliyor, gx-st'nin 1. bölümden itibaren çevirmesine karşın bu grup sadece son 2-3 bölümdür çeviriyor, devam edip tekrar uzun uzun gx-st'yi beklemek istemiyorum ama duruma göre 2-3 içinde de çıkmazsa o gruptan devam edebilirim.

8 yorum:

  1. Grup 18. bölümü çıkarmış, en yakın zamanda çeviriye başlayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Grup bizi bekletip bekletip 19 ve 20. bölümü de çıkarmış, şimdi işin yoksa çevir, hiç beni düşünmüyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. :)) kolay gelsin ne diyelim

    YanıtlaSil
  4. iyi de çevirmişler fakat raw versiyon koymamıslar :)) http://www.tumblr.com/tagged/zexal+raw burda 19 ve 20 var ama 720p diil sanırım 19 u denedm diildi :) grup vermesse bunu koyarsın

    YanıtlaSil
  5. Linkler için sağol, artık orasını çeviri bitince düşünürüz :) GX-ST'nin mesajlarını karıştırmak gerek, orada bir-iki raw görmüştüm.

    YanıtlaSil
  6. doğrudur bakmadım msjlara :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık kermbey 17 yi şimdi izledim o bitti 18in alt yazısı geldi :)

    YanıtlaSil
  8. Herkes senin gibi bir bölüm yedeklese gül gibi geçinip gidicez zaten :D

    YanıtlaSil